Fie ca lumina sărbătorilor!


Aşa începe şi jeg.ro articolul lui de pe blog. Mi s-a părut o idee bestială de mega super  califragilistică, pentru că, deobicei, de sărbatori, aşa încep toate mesajele, fie ca e Crăciun, Paşti, Sf. Mărie. Fie ca lumina sărbătorilor! … şi doar atât.

Alte variante similare: „Craciun!”, „Să ai un Crăciun!” sau „Sărbatori!”.

M-am apucat din nou de scris  pentru ca mi-am dat seama că pot să concep (cu anumiţi stimulenţi) articole pe care o sa mi le pot citi, eu, peste câţiva ani, să-mi aduc aminte de ce am trait cândva în perioada studenţiei.   Şi de ce tocmai de ajunul Crăciunului?  Pentru că ăsta mi-e cadoul meu. E un cadou pe care mi-l ofer mie, de dragul meu, ca să mă mândresc cu faptul că ştiu scrie cu diacritice.

Lasă un răspuns

