Regret că regret


Remeditând asupra schimbărilor pe care fiecare om la un moment dat le vrea pentru el în noul an, îmi vine să adaug câteceva blogului. Regretul este un sentiment cu care mă bat de foarte multă vreme.La vârsta mea, probabil că senzația asta e destul de straină altora. În trecut, îmi venea să sar noaptea din pat (în timpul meditațiilor nocturne, desigur) să strig și să ma lovesc de pereții din camera mea. Aveam lucruri pe care mi le doream făcute, dar n-am avut inspirația și siguranța pe mine să le fac. Trecutul este o noțiune de care încerc să mă lepăd, chiar dacă știu că trecutul m-a făcut entitatea care am devenit astăzi. Și stau și mă întreb, ce sunt astăzi, defapt, decât un oarecare ce vrea să se afirme prin nimicul care-l definește.

 Nu, nu am devenit depresiv.Depresia e doar o altă stare din care te scoți sau ești scos,din când în când, exact ca și fericirea.Articolul ăsta nu mi-e caracteristic. Nu-mi place să scriu contemplativ, sau neinteresant (cum îi mai zic stilului ăstuia), dar parcă-mi era în minte de ceva vreme și vroiam să scap de el. Ce regret?Eu regret că regret, pentru că lucrurile în trecut nu puteau să iasă altfel decât erau menite. Asta lasă loc de interpretare, de parcă aș crede în destin, sau că fiecare om are un rol pe rostogolul ăsta de praf și lumină pe care-l numim Pământ. Cât de urât sună Pământ…

 Ca să închei într-o notă,totuși, umoristică, voi bea vin fiert cu depresia însăși. Îmi va fi parteneră de conversație si voi râde cu ea… cu depresia.

Un comentariu

  1. Deea

    Mey Dragos, chiar ai facut depresia sa rada! Vb aia : ‘Esti o rushine pentru depresie!’

    🙂 Mesc

Lasă un răspuns

