Lectură în timpul purgaţiei


Într-o seară rece de iarnă, în timp ce purgaţionam, am găsit în apropierea mea o revistă. Concentrat fiind la activitatea mea, am găsit, totuşi, timp să ridic această ilustră manifestaţie jurnalistică în mână şi să citesc titlurile principale de pe copertă. Spre încântarea mea, puteam să aflu din conţinuturile dânsei, revista, despre activitatea Adrianei Muraru în rol de mamă. Un alt titlu interesant care mi-a mărit inevitabil interesul a fost ştirea: ” Natalia Mateuţ” şi cum a intrat ea, în urma unui interviu riguros, în clubul fetelor care prezintă indispensabilele ştiri meteo.

Spre surprinderea mea, nivelul de preocupaţie mondenă creştea în timp ce răsfoiam minunata dovadă de compentenţă editorialistică. Ochii-mi alunecau furtunos peste foile de culoare gălbuie (ce le dădea un aer demn), iar informaţiile nepreţuite ce mi se aşezau pe scoarţă imi potoleau nesaţul de cunoaştere. Acum ştiu că domnul Virgil Ianţu „se îmbracă” şi că vestita urmaşă a lanţului hotelier Hilton îşi caută o nouă „prietenă cea mai bună”. Deasemenea, am mai aflat că postul tv, care în mod coincidental deţine revista respectivă, şi care este una de PROfesionişti, a fost liderul absolut al audienţelor în anul 2009.

Întrebându-mă cum de mi-am dus existenţa până acum fără aceste nepreţuite cunoştiinţe, am mai dat peste un articol fascinant. România va avea propriul şou „Got Talent”! Trustul, mai-nainte menţionat, va încerca să găsească inestimabile valori în raionul infinit de fenomenal Românesc. Având în spate experienţele predecesoarele şouri „Megastar”(Prima), „Star factory”(proTv), „Ploaia de Stele”(TvR), producătorii vor încerca să nu dea greş în găsirea unui artist veritabil (vezi cazurile „Cătălin” şi trupa „Buzz”).

Cultura mea mondenă a fost îmbogăţită recent şi de vestea că respectabilul domn Ioniţă, împreună cu artista lui bulgară, au conceput,sau altfel spus, dat naştere, unei piese în colaborare cu renumiţii Bob Sinclair şi Shaggy. Ce mă surprinde e că am aflat că trupa Valahia va fi prima alcătuire de artişti români ce va zbura pe Lună, cântând „Suzana”.

Mă uit în oglindă şi parcă-mi văd satisfacţia pe faţă ştiind că am combinat atât de armonios cele două activităţi. Astăzi, sunt mulţumit de mine…

Definiţia cuvantului purgaţie o aveţi aici: Definiţie „purgaţie”

  1. coincidental

    Ti-as fi recunoscator daca ai posta si pentru acest cuvant o definitie, ca in cazul purgatiei.
    Si pentru ca stiu ca n-o sa-mi dai ocazia de a-ti fi recunoscator, o sa ma lipsesc de asteptarea vreunei explicatii din partea ta.
    Te-as ruga sa nu postezi acest comentariu, nu as vrea sa te puna intr-o lumina proasta sau, cum e si mai probabil, sa devii de-a dreptul penibil.
    Oricum, m-ai convins sa nu repet greseala de a mai intra pe acest blog.

  2. În ciuda sfatului tău de a nu posta comentariul, mă simt totuşi obligat să o fac. Accept critica. Sunt foarte fericit că o primesc. Şi îţi dau dreptate în ceea ce priveşte inexistenţa cuvântului coincidental. Cât despre vizitele tale pe acest blog, nu te-a pus nimeni să intri oricum. Mulţumesc totuşi că ţi-ai irosti câteva minute din viaţa ta să-mi citeşti aberaţiile şi apoi să-mi trimiţi un cometariu cu privire la greşelile mele.

Lasă un răspuns

