N-am titlu


Când n-ai un subiect clar definit în cap, ce scrii? Despre o viaţă încheiată subit în ştreang? Despre ovulaţie şi sindromul post-menstrual? Despre deşert şi abundenţa de nisip? Ajungi să te întrebi „pentru cine scrii?”. Şi dacă tot scrii, afectezi cumva citiorul? Renunţ pentru moment la subiectul ăsta.

Mie-mi place să mă afişez, dar doar în medii controlate sau semi-controlate de mine.Blogul ăsta e un exemplu. Am citit un articol în „Esquire”. Era un interviu smuls de la Artan. Grăsanu’ ăla simpatic pe care-l iubeşte toată lumea,dar nu-l înţelege nimeni, niciodată. El zicea că a ajuns să-şi controleze umorul până la linia aia fină dintre comic şi penibil, dar niciodată să nu o depăşească. Eu mai am un pic până să ajung acolo. Problema e că nu ştiu niciodată când o încalc, şi chiar dacă îmi dau seama, nu mai ştiu cum să dau înapoi. Oricum, experienţa e mama de bătaie de care o să-ţi aminteşti, data viitoare, când eşti în aceiaşi situaţie. Am ajuns la concluzia că urmează să fiu bătut crunt.

Gata articol.

Lasă un răspuns

