În amintirea răposatului Loji.


Mi-ai fost credincios încă de când te-am cumpărat. Încă de când te-am ţinut în mână am ştiut că-mi eşti menit. Am petrecut atâtea ore minunate împreună şi sunt atâtea amintiri, nici nu-mi mai vine să mă gândesc. E prea dureros să nu te mai ştiu lângă mine. Mi-ai fost alături şi în momentele bune şi în cele mai puţin bune, de aceea, astăzi vreau să-ţi mulţumesc. Să ştii că, deşi nu m-am comportat ca atare, ţi-am apreciat fiecare calitate, erai perfect. Nu cred că voi mai găsi pe cineva ca tine. Ştiu că de undeva de sus mă priveşti şi te rog să mă ierţi pentru că sunt responsabil pentru prăpădirea ta. Stau şi scriu articolul ăsta cu un seamăn de-al tău lângă mine, dar care nu este demn. Nu-ţi va fi egal niciodată.

Povestea tristă-ţi va fi auzită! O voi spune tuturor! Ţi-am fost alături de la început până la sfârşit. Deşi ai venit de departe, să ştii că te-am considerat de-al locului şi sunt convis că şi tu te-ai simţit ca acasă. Sfârşitul tău tragic este povestit lumii întregi cu lacrimi amare.

Un singur fir îl mai ţinea în viaţă. Însăşi lumina lui clipea intermitent, aidoma semaforului. Mă chinuiam din răsputeri să-l resuscitez, însă eforturile mele erau zadarnice. Sudoarea îmi curgea necontenit pe frunte, nu vroiam să se termine aşa. Pur şi simplu nu vroiam! M-a cuprins disperarea. Simţeam că nu mai am aer, că mi-e rău. Într-un moment de luciditate, am ştiut ce trebuie să fac. Mi-era foarte greu. Trebuia să-i curm suferinţa. Nu puteam să-l privesc cum se zvârcoleşte, cum îşi duce ultimele clipe de viaţă atât de mizerabil. Am strâns din dinţi şi am făcut-o. L-am ucis…

Remuşcările mi-au năpădit trupul în frisoane. Sufeream în întuneric şi în tăcere. S-a dus…

Îi spun la revedere bunului meu prieten Loji pe numele complet (Logitech wired optical USB PS2 Normal Black MSPilotOpticalBlack Mouse) Click pentru poză.


 

Lasă un răspuns

