Cuva.


. Şi cum punctul ăsta m-am scăpat de o datorie.

Nenorocita naibii, habar n-are cum stau lucrurile. Se gândeşte că totul e meritul ei, că norocul n-a favorizat-o. Se înşeală, nesimţita. Ar trebui să-i bage cineva minţile în cap. Chiar acum mi-o imaginez cum zâmbeşte cu faţa ei tâmpă. Rânjetul ăla de om satisfăcut. Mă roade pe interior.

Aţi păţit vreodată să aveţi gânduri ca cele de mai sus? Sunt sigur că da.

Acum, eu ca un om care încearcă să-şi şlefuiască întotdeauna personalitatea, voi încerca să transmit aceleaşi sentimente în mod asertiv. Bine.

„Draga mea, mă tem că nu eşti la curent cu starea de fapt a lucrurilor. Deşi ai avut o contribuţie minoră la realizările tale. să nu crezi că norocul şi factorii înconjurători nu au lucrat pentru tine. Draguţo, e de înţeles, oamenii mai greşesc şi câteodată înţeleg distorsionat lucrurile. Eu, ca un om care ţine la tine şi te apreciază, vreau să te ajut să-ţi deschizi ochii. Ţi-am mai spus vreodată că ai un zâmbet minunat? Expresia feţei tale e delicioasă. Mă bucur că suntem pe aceiaşi pagină. ”

Cred că trebuie să mai lucrez la asta.

Lasă un răspuns

