Iscoada de la fereastră


Nu că m-aş fi întors de la filmu Antihristul foarte speriat, sau ceva… dar nu cred ca mai aveam nevoie de încă un stimul care să mă streseze.

Filmul e atât de artistic încât nu cred că ar putea nimeni şi nimc să mă convingă să-l mai văd odată. Nu zic că a fost un film slab, doar că nu ştiu de ce dracu m-am dus. În ciuda titlului, filmul n-a avut nicio legătură cu paranormalul sau cu spiritismele. A fost un film pur psihologic, menit să te treacă de la starea de plictis la scârbă într-o clipă. Pe parcursul filmului au tot fost astfel de treceri interesante şi totuşi nu cred că aş mai vrea să-l văd vreodată.

Şi se termină filmul cu ejaculări de sânge şi tot felul de metale trecute prin tibii găurite cu burghiul şi când am ieşit afară, se făcuse noapte. Şi eram în drum spre casă, plimbându-mă liniştit pe malul unui canal cu apă din Someş. Noapte afară, nimeni pe stradă, nici păsările nu ciripeau. Mergeam agale şi dintr-o dată o figură de bătrână la ora 2 noapte fixată în geam cu ochii spre mine. Ştiţi cum e să treceţi pe lângă o poartă şi latră fără nicio avertizare câinele? Aşa a fost şi cu baba, doar că baba statea, doar statea… Şi ochii ei parcă-mi ardeau sufletul. Am stat să ne fixăm unul pe altul vreo 2 minute, după care am renunţat eu. Deşteptul renunţă primul, nu? La fel şi fricosul.

Babă cu păr cărunt, blestemat fie-ţi nesomnul!

  1. Andra

    As vrea sa te intreb. Esti debil psihic ?

  2. Posibil, dar vreau să te întreb… ştii ce înseamnă debil?

Lasă un răspuns

