Sunt încins, iubire!


În cămăruţa mea cu draperiile trase peste geam, căldura-mi arde hainele. Pielea-mi refuză bumbacul deja îmbibat în sudoare. Ard, Doamne! Ard!

Nu vrea vântul să ne cruţe. Norocu-mi-e că soarele din est răsare. Şi a trecut peste fereastra mea odată azi. Nici ea nu mai poate.

Şi apa vrea să-mi dea răcoarea. „Ţi-e sete, ştiu, însă vremii, eu îi sunt doar sclavă”. Neputincioasa.

Prietenă mi-e umbra, ce-i veşnic fugărită de cel ce dă lumina şi chiar căldura asta prăpădită.

În iarnă verii îi duc dorul.

 

Trecând la lucruri mai serioase, vreau să vă spun că dacă nu aţi observat, afară e cald. Şi în ciuda faptului că fac tranziţii între bustul gol şi tricou, duşul e singurul care mă face să mă simt proaspăt. 5 minute. Ştiu că e vară, ştiu că trebuie să fie cald ştiu că trebuie să transpir ca să nu mor, da totuşi nu putea să ne dea mama natură ventilatoare incorporate?

 

 

Lasă un răspuns

