Cine ar fi crezut…


Se pare că în ciuda aşteptărilor,  am și eu suflet. În urma blestematei constatări am ajuns la concluzia că mai bine nu aflam de prezența acestui nemernic. Existența lui poate provoca stări de disconfort. Bănuiesc că știți și voi, cei care au aflat, ca mine, că au suflet. Aceste stări de disconfort se manifestă atât fizic cât și psihic, deci scârba lucrează pe două nivele. De ce-mi numesc sufletul atât scârbă, cât și nemernic? Am să vă răspund.  Din pricina suitei de circumstanțe penibile în care m-a pus.

Se pare că fiecare dintre noi deține o astfel de entitate. Ea e cunoscută de oamenii de știință ca o sumă de evenimente fizice și chimice care se petrec în corpul nostru. Acestea fiind spuse, îmi dau seama că creierul meu mă lucrează pe la spate. Mai rău e că dă vina pe așa numitul suflet.

Desigur, creierul nu reacționează de unul singur. Are nevoie de stimuli exteriori și în funcție de experiența pe care o are acesta răspunde potrivit sau nu situației.

Am învățat acu două seri:

1.Dacă ești fericit știind un lucru care poate fi adevărat sau nu, încearcă să prelungești cât mai mult senzația și nu încerca să verifici veridicitatea acelui fapt.

Un răspuns negativ îţi poate fute seara.

2.Dacă  instinctele toate  îți spun: „Nu pune întrebarea asta idioată!”. Ai face bine să le asculţi.

Instinctele îţi vor binele.

3.Întrebările directe  sunt metode ineficiente.

4.În cazul în care răspunsul e unul negativ, nu încerca să-ți pierzi energia gândindu-te la veracitatea acestuia. Existe motive şi pentru un adevăr şi pentru o minciună. Nu încerca să le identifici. Pierzi vremea.

Şi totuşi, cum e vremea prin Banat?

Un comentariu

  1. Deeea

    Nu stiu cum o fi prin Banat, dar aici e frig si ceata toata ziua… Ce mama naibii, sunt exilata in munti, dar important e ca noah, nu is orice munti 😛 Munti cu renume:P:P

    Legat de ‘cei care au aflat ca au suflet’…cred ca multi aflam de ‘nemernicul’ asta chiar cand ne produce acel disconfort de care ziceai tu… Deci, iara partea pozitiva a ‘disconfortului’.

    Si app, creierul cam ‘f***’ meciul la multe faze… Si cand ne e foame, ne afce sa dam vina pe stomac, dar de fapt … E cam bagator in seama 😛

    Facand referire la ‘dogmele’ tale, cu prima ai punctat-o la maxim: noi, oamenii, avem nevoie doar de un raspuns, fara a ne interesa vericitatea/non … Ulterior creshetam pt aceste detalii…

    :*

Lasă un răspuns

