Creativitate


Bună ziua, dragi cititori. Din pricina faptului că eu doresc să fiu foarte bun în ceea ce vreau să fac, astăzi am luat o  decizie care mă va afecta atât pe termen lung, cât și pe termen scurt.

Din pricina faptului că vreau să-mi explorez creativitatea și în plus, să sporesc interactivitatea cu persoanele care citesc acest blog, voi începe  ca în fiecare zi, începând de astăzi să postez o lucrare originală (adică făcută de mine) în ceea ce privește designul grafic.

Acest plan va dura până în 1 septembrie. Pauzele vor fi făcute doar atunci când sunt plecat fără a mai avea acces la internet.

Ce vă rog eu pe voi este să-mi dați sugestii, teme, cereri, orice m-ar putea ajuta, trecându-le la secțiunea de commenturi.

29 iunie 2011 : Prima lucrare.

Update: Inspirația vine de la această piesă și de la faptul că asta e prima lucrare din serie, enjoy.


  1. There is not much room at the top 🙂

  2. latincharro

    nu ma prea pricep la grafica…asa ca tot ce pot eu sa spun despre ce vad e ca….nu e foarte mult elvis in poza aia…avand in vedere ca el e numaru 1…

  3. sorin

    Esti pe calea cea buna…se mai vad mici imperfectiuni de design (e.g. picaturile)…dar cred ca in timp vei face lucrari si mai bune.

  4. Andru

    Tocmai mi-ai dat o idee destul de genială, Dragoș. Doar să am timp! 😀

  5. Ce-ar fi să-mi dai și mie o idee, calin alex 187 andru.

Lasă un răspuns

