A 2-a zi de creativitate


În urma commenturilor pe care le apriciez profund din partea unor cititori, am decis sa fac o combinație interesantă între elvis și it s lonely at the top!

Enjoy: 

  1. latincharro

    da…asa da!!!…..acuma imi place designul…si e tare si conceptul de „lonely at the top”….ceva de genu au scos cei de la elvis music enterprises…..acum 10 ani ….atunci cand au trebuit sa scoata un al doilea album, dupa cel cu hitul little less conversation, caruia i-au dat titlul „second to none”….dar sincer logo-ul tau mi se pare mult mai tare!!! felicitari!

  2. Andra

    nu stiu atatea despre elvis ca latincharro, dar na, mie-mi plac 🙂 fain proiect, abia astept sa comparam primele lucrari cu ultimele :D:D

    intre timp probabil o sa-ti zic si teme daca imi vin in minte ;)) si iti doresc constanta ;))

    e bine? :))

Lasă un răspuns

