Santa without Rudolph


Am primit o temă foarte interesantă ieri și anume să desenez un obiect fără să îl desenez. Adică să fac un desen care să sugereze obiectul respectiv, dar sa nu fie explicit. Cuvântul pe care mi s-a dat să-l reprezint e dubios de banal și totuși am trișat. Deși mi-am bătut capul toata ziua  n-am reușit decât să fac chestia asta, o ghicitoare awesome

  1. latincharro

    ziua si noaptea? asta incerci sa desenezi?

  2. ii tare ideea asta sa vorbesti despre ceva fara sa arati acel ceva 🙂

  3. Andru

    Era ideal dacă foloseai același font/mărime la ambele texte mari (”Santa without” și ”A stripper without”) dândui astfel un mai mare simț al simetriei, astfel formând un ”emphasis”. De altfel, nu știu dacă ar fi fost indicat să folosești, în loc de negru, culoarea contrastantă în lucrarea ta (pe fundal roșu, foloseai alb, iar pe fundal alb, roșu).

    Mult noroc în continuare și felicitări pentru ideea cu 64 de zile.

Lasă un răspuns

