3 things in common


Pentru cei care nu s-au prins care era cuvantul din ghicitoarea de ieri, răspunsul este Pole, as in the north pole or if you want, stripping pole.

Tot ieri după ce am postat mirifica lucrare, am mai primit o sarcina similară. Adică să reprezint ceva fără să fie explicit. Relu, mulțumesc de sugestie, poftim ce îți doreai:

Pentru inspirație, vă rog urmăriți acest videoclip: 

  1. nooo…. asta ii mai complicata :))) sper ca nu ii culoarea 🙂

  2. nu, nu, nicio vorba ! 😀

  3. latincharro

    interesant…fain….ma declar multumit….bravo…..desigur ca eu, care stiu ce trebuia sa sugerezi, as putea gasi din nou obiectii, dar nu imi dau seama daca sunt reale sau din cauza ca stiam ce trebuie…..per total, sunt multumit bravo!!! …ti-as spune cum esti…..dar….poate dau indicii….

  4. latincharro

    da de ce folosesti cuvinte?….acuma mi-am adus aminte ca ziceam fara cuvinte?…deseneaza, fara sa mai ne dai indicii lingvistice…….sau imagini care sa ne duca la indicii lingvistice. tu chiar si prin imagini, creezi legaturi conceptuale, adica vreau sa spun ca imaginile sugereaza prin denumirea lor…..nu!!! eu as zice sa desenezi ceva care sa duca cu gandu la ce vrei sa sugerezi, dar in asa fel incat si daca nu am cunoaste nici un cuvant, lingvistic vorbind, sa putem deduce. daca eu as fi chinez, sa pot sa imi dau seama ce vrei sa sugerezi, sa……simt ce vrei sa sugerezi, fara sa fiu nevoit sa fac rebus…..ceva gen…..cand vezi caldura desertului, si aia trantiti pe jos pe acolo, te duce gandu la apa…..

  5. Andru

    Toate 3 (4 defapt) sunt sinonime partiale.

Lasă un răspuns

