Ion – un roman de Liviu Rebreanu


Îmi doream de mult să fac o copertă de carte și astăzi am zis că încerc să fac design-ul la una dintre cărțile mele preferate. Ion, scrisă de Liviu Rebreanu este un roman cu două părți: Glasul Pământului și Glasul Iubirii. Dacă ați citit cartea nu cred că veți avea probleme în descifrarea imaginii.

Nu, nu am făcut coperta pentru editura Humanitas

  1. isit2626

    Inspirata coperta… Imi place mult. Cu siguranta ar prinde bine ca sursa de inspiratie pentru elevi si aici:
    http://rebreanublogspotcom.blogspot.com/
    Se poate?

  2. Sigur că da! Nicio problemă!

  3. Pingback: ION de Liviu Rebreanu - Capitolul II Zvarcolirea

Lasă un răspuns

