The comeback


Am fost bolnav rău. Aproape mi-a trecut. Am revenit pe scena design-ului. Mâine povestesc mai multe.

În altă ordine de idei:

O foarte bună prietenă de a mea m-a rugat să o ajut cu un nou proiect de al ei care se numește Urban Storytellers. E un fel de revistă în care publică diverși indivizi, până acum doar două… povești despre orașe. Implicarea mea constă în a face un logo pt dânsele.

Pentru că-mi place mult proiectul am zis că le ajut. Vă urez succes fetelor, asta e viziunea mea asupra logo-ului. Hope you enjoy it.

UPDATE: Da, am primit confirmarea – I-a plăcut foarte mult! They will use it.

Cred că anumite culori nu sunt afișate corect

  1. Alisia

    sunt geloasa 😛 dar felicitari pt comeback

Lasă un răspuns

